וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעניין את הסבתא: כמה פעמים בשבוע אתם באמת מדברים עם סבתכם?

12.1.2017 / 8:31

אנחנו כל היום בתוך הסמארטפון, אבל זה לא אומר שאין לנו רגשות אשם. דו"ח האינטרנט של בזק לשנת 2016 מגלה כי 77% מהישראלים חושבים שהם לא מספיק מדברים עם האנשים הקרובים אליהם. שלחנו את רז זלצרמן לבדוק כמה פעמים בשבוע אתם מדברים עם סבתא, התוצאות? מפתיעות!

צילום מסך

יש סבתות שמבחינתן הטלפון הסלולרי הוא המצאה מלחיצה ומיותרת ויש את אלה שמפציצות באימוג'י, פותחות קבוצות עם החברות שלהן ופעילות בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם.

מה שבטוח זה שסבתא תמיד תרצה להתעדכן מה קורה איתנו בחיים, ואם אפשר לתת נשיקה רטובה בלחי אז מה טוב.

דו"ח האינטרנט של בזק לשנת 2016 מגלה כי 77 אחוזים מהישראלים מסכימים על כך שבגלל הסמארטפונים אנחנו לא מספיק מדברים עם האנשים הקרובים אלינו. דווקא המכשיר שאמור לעזור לנו לשמור על קשר עם המשפחה והחברים לעתים גורם למצב ההפוך. באותו דוח 30 אחוזים מהעונים הודו שהוואטסאפ והפייסבוק גורמים למריבות בבית בגלל השימוש בהם. כל זה יוצר לכמה מאיתנו רגשות אשם לגבי איכות הקשר שלנו עם האנשים שהכי קרובים לנו.

רז זלצרמן יצא למשימה מיוחדת - לבדוק כמה פעמים בשבוע אנחנו באמת מדברים עם סבתנו. התשובות נעו בין חמש פעמים בשבוע לבין פעם אחת בשבועיים, ומעניין היה לדעת עד כמה הסבתות שלנו מחוברות לטכנולוגיה המתקדמת של העידן המודרני.

הרי הן לא נולדו עם טלפון סלולרי ביד, חלקן אפילו נולדו לפני שהייתה טלוויזיה.

ללמוד בגיל מבוגר כיצד מפעילים סמארטפון זו משימה לא פשוטה. עם זאת, אתם תופתעו לגלות, לפי המשאל, שישנן לא מעט סבתות שיודעות לשלוח וואטסאפים, להיות בקבוצה המשפחתית, לנהל שיחה בפייס-טיים ולשלוט ברשתות החברתיות. כמובן שיש גם סבתות שלא מחזיקות במכשיר נייד ומסתפקות בשיחת טלפון קווי, ממש כמו פעם.

בין אם יש לכם סבתא ששולטת ברזי הטכנולוגיה ובין אם היא מאלו שלא, תרימו טלפון - נייד או קווי - היא תשמח לשמוע את קולכם.

וואלה! NEWS בשיתוף בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully