וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הביצה על הבר

20.12.2015 / 15:34

זה לא הגיע עם הסקיני ולא עזב עם נעלי המדוזה, כך שהפעם לא מדובר בסתם טרנד חולף. מלכי ומלכות הביצה הישראלית הופכים בזה אחר זה, לבעלים הגאים של ברים לוהטים ברחבי תל אביב. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל לנו זה לגמרי עושה חשק לדרינק

תמונת אילוסטרציה אלכוהול. אורי לנץ
דרינק עמוס כוכבים? אנחנו בפנים/אורי לנץ

יכול להיות שהחורף שהגיע באיחור אופנתי מוריד קצת את מפלס החשק. יכול להיות שאתם מוצאים את עצמכם ערב אחרי ערב עטופים בכירבולית, בוהים בטלוויזיה ודוחים עוד הצעה לבילוי עם חברים. יכול להיות.

אבל מה אם היינו מציעים לכם בילוי עמוס באבק כוכבים? מה אם היינו מזמינים אתכם לדרינק בבר של כוכבת אינסטוש, לטאפאס בפאב של מלך שערי המגזינים או לדאנס על הרחבה של כוכב מדורי הרכילות? אז, סביר להניח שהייתם שוכחים מהכירבולית, חולצים את נעלי הקיפי ומתנערים משאריות הפופקורן ורצים לחפש מונית בגשם.

בשנים האחרונות יותר ויותר ידוענים נסחפים להרפתקת חיי הלילה והופכים לבעלים של ברים, מועדונים ומסעדות. הם כמובן מביאים איתם סכום השקעה לא מבוטל, אבל בעיקר- שם, מוניטין והרבה מאוד חברים, כתבים, אירועים, השקות ועיתונאים שידאגו שהבאז התקשורתי שלכל בר לוקח חודשים להגיע אליו, ישרוף את הרשת בשבוע.

לומדים מהטובים ביותר

כמו תופעות רבות אחרות, גם תופעת השותפות של סלבס מקומיים בברים ומסעדות, מגיעה מהעבר השני של הים. ג'יי זי, בריטני ספירס, אשטון קוצר, ג'סטין טימברלייק, אווה לנגוריה ורבים אחרים הפכו בעלים של בר או מסעדה והביאו איתם נהירה של ההמונים אל המקום. אז נכון שאורי גוטליב הוא לא בדיוק אשטון קוצ'ר, אבל זה לא מפריע לנו להגיע ל'שאפה קפה' - המקום שהוא שותף בו בשוק הפשפשים ביפו, ולחפש אותו בסביבה רק כדי להגיד לו שאהבנו אותו כראובן באחד העם אחד.

"אפשר להציע לכם אבק כוכבים?"

אז מי עומד מאחורי התופעה המדוברת, אתם שואלים? הנה כמה שמות שתאהבו לשמוע:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רון אלוף. אינסטגרם, אתר רשמי
רון אלוף. דאנס בר תוסס מהסוג הקשוח/אתר רשמי, אינסטגרם

רון אלוף

השורד ומי שהוכתר לגבר הסקסי בישראל, השכיל להבין את הפוטנציאל בעניין שיש סביבו וערך בטיימינג מושלם, עם עליית התוכנית הישרדות, ערב פתיחה ב NOHO - הדאנס בר התל אביבי החדש בבעלותו, עם כל החברים מהאי.
ה-NOHO הוא דאנס בר תוסס מהסוג הקשוח - כזה שאין סיבה לנסות את מזלכם אם לא דאגתם להיכנס לרשימות, ואם הבטחתם את מקומכם ונדחקתם פנימה, תפגשו שם בחורות בגילאי 19+ ובחורים בגילאי 22+ קורעים את הרחבה.
NOHO , טברסקי 14, תל אביב. א'-ש' 22:00-04:00, בימי שלישי נחים.

מאור שוויצר. אלירן אביטל,
מאור שוויצר/אלירן אביטל

מאור שוויצר וגל אמיתי

כוכב הסדרה "שחקן זר" מאור שוויצר שותף בפאב בשם "המשבצת" בכיכר רבין, ואיתו שותף גם בן זוגה של אגם רודברג, גל אמיתי שבקרוב יככב על מסך הטלוויזיה שלכם כמנחה של התוכנית "אמזונס" בזכיינית קשת.
"המשבצת" הוא פאב שכונתי באווירה משוחררת. כזה שקל למצוא בו את המשבצת שלכם- בחוץ תוכלו להתמנגל ולדבר, בפנים תוכלו ליהנות מאווירה קצת יותר מסיבתית ואפלה.
המשבצת, דויד המלך 1, תל אביב, א'-ש'- 19:00-03:00

אורי גוטליב. ניר פקין
גוטליב. פותח דלתות/ניר פקין

אורי גוטליב

הקומיקאי פעיל כשותף ב- 'שאפה קפה' כבר למעלה מ- 3 שנים. פחות כשותף אקטיבי ויותר על תקן דוחף עסקאות ופותח דלתות.
ה'שאפה קפה' הוא בית קפה שנפתח בצמוד לבר 'השאפה' ומציע עוגות ומאפי בוקר לצד קפה איכותי ותפריט ארוחות בוקר צבעוניות והכל באווירת שוק הפשפשים שמזמינה להגיע בכפכפים ולהרגיש בבית.
שאפה קפה, נחמן 2, שוק הפשפשים, יפו. א'-ש' 9:00- אחרון הלקוחות

צופית גרנט. רפי דלויה
צופית גרנט/רפי דלויה

צופית גרנט

בין חיפושים אחר אבות אבודים, פתחה אשת הטלוויזיה צופית גרנט יחד עם בן זוגה החדש בר-קפה יפואי ומלא אופי בשם אוסקר שינדלר. שינדלר קפה ממוקם במבנה עתיק ומעוצב בקפידה באמצעות שאריות ממפעל האמייל של חסיד אומות העולם בצ'כיה. התפריט במקום כשר ומציע מגוון מנות פשוטות וטעימות שמתבססות על שמן זית, לימון ומוצרים טריים מהשוק.
שינדלר קפה, נועם 3, יפו, א'-ה' 18:00-04:00, ו' 10:00-16:30, ש' מיציאת השבת

גיא עמיר. ניר פקין
שותף לכתיבה ולניהול/ניר פקין

חנן סביון וגיא עמיר

חנן סביון וגיא עמיר (קצר וניוטון מעספור) פתחו בר שכונתי במראה אורבני בגבעתיים, וגרמו לצעירי העיר לזנוח את הנסיעה לתל אביב ולהישאר לדרינק מתחת לבית. הפרגולה הוא בר שכונתי קטן הכולל בר מעוצב, כמה שולחנות גבוהים בפנים, ומקומות ישיבה בחוץ. אם הגעתם לשיחת נפש עם חברים על כוס בירה כדאי שתשבו בחוץ - בפנים תוכלו ליהנות ממוסיקה קצת יותר חזקה ואווירה קצת יותר תוססת. המטבח פתוח לעיני כל כך שאתם יכולים לראות מי ומה נוגע לכם בצלחת.
הפרגולה, כצנלסון 52, גבעתיים. א'-ד', ש' 18:00-01:00, ה' 18:00-02:30, ו' 20:00-02:30

אז יש שיגידו שלסלבס יש קיצורי דרך. שקשה להתחרות בקשרים, במוניטין ובכסף שלהם. אבל בינינו, כל אלה טובים לבאז הראשוני, אחר-כך מגיע המבחן האמיתי. אם גם חודשים אחרי הפתיחה הבר עוד מפוצץ, הקוקטיילים נשפכים כמו מים והאינסטוש מוצף תיוגים, כנראה שמדובר במקום טוב באמת. אז בשבילנו קוקטייל עם אבק כוכבים בבקשה - זה עושה לנו טוב.

וואלה! NEWS בשיתוף Schepps
  • עוד באותו נושא:
  • ברים
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully