וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: הברים שעשו לכם את 2015

31.12.2015 / 6:45

הזמנו אתכם להתלבט, לשקשק, לטעום, ללגום, לפרגן ולהצביע לברים שעשו לכם את שנת 2015. אלפי בליינים הקליקו והכריעו, אבל רק אחד מכם ייהנה מטיסה זוגית ללונדון! הכניסו את התופים, יש לנו זוכים

כל המקומות שעושים לכם שמח בלב ובבטן הצטמצמו לרשימה קצרה ומשובחת כשבראשה הבר שקטף את תואר בר השנה, שנה שניה ברציפות, הוא בר הקוקטייל אימפריאל. עם מקום מכובד ברשימת "50 הברים הטובים בעולם" הקוקטייל בר התל אביבי ממשיך לכבוש לבבות! אז שקשקו לנו קרחונים וקשטו במטרייה, אנחנו באים להרים איתכם לחיים!

בר אלכוהול. ShutterStock
אחרי שבחרתם, תרימו כוס לחיים!/ShutterStock

והזוכים ביתר הקטגוריות:

בר איסמי סלמה. אוראל סברן, מערכת וואלה! NEWS
איסמי סלאמה. אחראי לטרנד הערבי שמקשט את תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אוראל סברן

בקטגוריית הדאנס בר הטוב ביותר - איסמי סאלמה

אחד הברים המובילים בטרנד הערבי שמקשט את תל אביב בשנים האחרונות - העיצוב מתפאר בנגיעות אוריינטליות, המנות עשירות בגרגירי חומוס והמוסיקה עושה חשק לנענע. אם בחרתם להגיע בשעות המוקדמות ולשבת לנשנש תתכוננו לבילוי קולינרי, ואם עליתם על הרחבה, תתכוננו להישאר עליה עד השעות הקטנות של הלילה.
איסמי סלמה: דיזנגוף 98, תל אביב

בקטגוריית הבר המעוצב ביותר - ז'אז'ו

בר הז'אז'ו במתחם שרונה הוא אמנם אחיו הצעיר של ז'אז'ו השכונתי בנווה צדק, אבל נראה כמו הדוד העשיר מפריז. בר היין הקולינרי ממוקם במבנה תת קרקעי שנבנה לפני 150 שנה, ומשלב עיצוב מוקפד עם נגיעות מתכת, עץ ושיש, בבקבוקי יין יוקרתיים ואווירה אקסלוסיבית שתגרום לכם לצבוט את עצמכם ולתהות אם נרדמתם והתעוררתם באירופה. וזה, עוד לפני שפתחתם את התפריט.
Jajo wine bar. מבנה 116, מתחם שרונה, תל אביב

בר אימפריאל. אימפריאל,
האימפריאל בר. הבר הטוב בישראל/אימפריאל

בקטגוריית בר הקוקטייל הטוב ביותר - האימפריאל

התפריט, העיצוב, הטפטים ומדי הברמנים חושפים את ההשראה ששואב המקום משנות ה20, אבל למעלה מ-40 הקוקטיילים שמוגשים בכוסות יצירתיות עם קישוטים משתנים, מצליחים להטריף גם את שנת 2015.
אימפריאל: הירקון 66, תל אביב

בקטגוריית הרסטו בר הטוב ביותר - פיפט' אבניו

ניו יורק קרובה מתמיד. הפיפט' אבניו מביא לסצנת הבילוי באילת אווירה מרעננת ושיק ניו-יורקי המשלב אוכל טוב, עיצוב מוקפד, מוסיקה איכותית, ים של משקאות וקוקטיילים ואווירה משכרת. התפריט מאגד חמישה סוגים שונים של מטבחים שיבטיחו שכל אחד יוכל למצוא את הסגנון שלו ולצאת שבע, שמח ומבושם.
5th avenue: פישטאני 5, אילת

בקטגוריית הבר השכונתי הטוב ביותר - ברוני

מחלוצי חיי הלילה של חולון, הברוני בר שנפתח לפני למעלה מ-7 שנים, מזמין את הקהל להרגיש בבית עם מגוון רחב של בירות מהחבית ומהבקבוק, קוקטיילים, תפריט sharing לחבר'ה, שידורי ספורט וים של מבצעים ושעות שמחות. כל מה שצריך מתחת לבית.
ברוני: סוקולוב 54, חולון

ברכות לגולש שי שטיינברג בן 33 מחיפה שזכה בטיסה זוגית ללונדון! עכשיו תוכל לבחון גם את הברים בגולה ולחזור עם אמירה החלטית שאין כמו בארץ.

תודה לאלפי המשתתפים, המצביעים והמשפיעים. לחיי שנה אזרחית נוצצת ושופעת בילויים. לחייכם!

וואלה! NEWS בשיתוף Schweppes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully