וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כדאי להשקיע ברהיטים האלה? כי בעוד כעשור הם יעלו הון

7.12.2016 / 15:50

מותגי העיצוב הגדולים סגרו מספר עגול במהלך 2016, סיבה למסיבה בפני עצמה וגם הזדמנות לייצר רהיטים במהדורה מוגבלת שיהפכו לפריט אספנות יקר בעוד מספר שנים

צילום מסך

השנה שחלפה הייתה ללא ספק מסעירה ועמוסת התרחשויות מפתיעות ודרמטיות- מהבחירות לנשיאות בארצות הברית ועד למותה של זאהה חדיד - האדריכלית הכי בולטת בעולם. אך לצד כל הדרמות הללו, חגג עולם העיצוב לא מעט ימי הולדת משמחים. מותגים מובילים חגגו השנה מספר רב ועגול של שנות יצירה. האירועים נחגגו בקולקציות חדשות ומהדורות מוגבלות שיהפכו מהר מאד לפריטים יקרי ערך ששווה להשקיע בהם ממש כמו בעולם האמנות. אז תגידו מזל טוב לכורסה של צ'ארלס וריי אימס שחגגה השנה שישים ואל תשכחו לברך את המעצב הישראלי רון ארד לרגל חתונת הכסף שלו עם מורסו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדומי ישיבה מודולריים של רון ארד למורוסו שהופכים לפינת ישיבה גדולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חתונת כסף- מורסו ורון ארד חוגגים 25 שנות יצירה

חברת הריהוט האיטלקית "מורוסו" חגגה 25 שנים של שיתוף פעולה עם המעצב הישראלי, רון ארד. מורוסו שנחשבת לאחת מחברות הריהוט היוקרתיות בעולם, בחרה לחגוג את המאורע בשבוע העיצוב השנתי שנערך מוקדם יותר השנה במילאנו. חלל התצוגה הוקדש כולו למאורע והציג מוצרים שעיצב ארד עבור המותג במרוצת השנים. שיתוף הפעולה החל בסוף שנות השמונים, כאשר מונתה פטרישיה מורוסו לנהל את המותג האיטלקי שהקימו הוריה. כבר בתחילת דרכה כמנהלת העיצוב של המותג נוצר השיתוף פעולה בין השניים שנמשך עד היום. מייצג תאורה צבעוני קיבל את המבקרים והוביל אותם אל חלל חשוך, בו זרקורים האירו על כל רהיט מהאוסף. משתתפים ומבקרים יכלו להציץ לתוך ארגז גדול, שבין חריציו נוצרו צורות וצללים של ריהוט בעיצובו של ארד. בנוסף, לכל מוצר נלווה הסבר מפורט על עיצובו לצד סקיצות מפורטות. החגיגה הנוסטלגית כללה עיצובים ראשונים של ארד, כגון: כיסא רובר שעיצב בשנת 1981, לאחר שהתעייף מעבודתו כאדריכל בצפון לונדון. את האירוע ליוו סרטוני וידאו מתוקים שיצר המעצב- מאייר מריסקל חווייר, חבר טוב של ארד. מריסקל אייר את הרהיטים של ארד בתוספת של דמויות משעשעות וסיטואציות משובבות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציפורי הישיבה של מאגיס חוזרות לכותרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות ה-40 למאג'יס

המותג האיטלקי שמקפיד לשלב בין עיצוב חדשני ומסורת איטלקית חגג השנה 40. מאג'יס שעובדת עם קשת רחבה של מעצבים עכשוויים, בחרה לציין את האירוע בהשקת קולקציה חגיגית של ריהוט ואבזור שנעשו בשיתוף פעולה עם המעצב הגרמני קונסטנטין גרצ'יץ', האחים בורולק וג'רסי סיימור. בתצוגה שהתקיימה בתערוכת העיצוב במילאנו השנה, הציג המותג את ההיסטוריה של החברה, לצד הקולקציה החדשה. חלל התצוגה של המותג ביקש לחגוג את שיתופי הפעולה הרבים של החברה עם המעצבים השונים בעשורים האחרונים. הקולקציה החדשה כללה סדרת ספסלים ושולחנות של גרצ'יץ'. הסדרה האקלקטית כללה שולחנות צד עגולים, שולחנות זכוכית מלבניים – כאשר מה שמגדיר אותם הן מסגרות ברזל יצוק. צמד האחים הצרפתיים בורולק הרחיבו את קולקציית הריהוט OFFICINA למגוון אביזרים משלימים לבית כגון: פמוטים, מראות, מתלה למעילים ועוד. בנוסף, המעצב הגרמני, סיימור יצר סדרה של שרפרפים ושולחנות קלי משקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בועטת ומחדשת - גופרם בתצוגה שוברת שגרה בשבוע העיצוב במילאנו שנערך השנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות סוריאליסטית של המותג גופרם

גופרם, חברת הריהוט הבועטת שקמה לפני חמישה עשורים באיטליה הפכה את חלל התצוגה שלה השנה למייצג פופ ארט מרהיב. המותג שהחל את דרכו בשבירת מוסכמות וקריאת תיגר על סגנון העיצוב השמרני, הפך במהרה לסמל התעוזה. גופרם בחרה ליצור אוסף של ריהוט פיסולי מחומר פוליאוריתן והפכה לשם נרדף לעיצוב חדשני, אירוני ובועט. לרגל חגיגות היובל, הוצגו ריהוטיה האייקוניים בתוך בריכה של קוביות פוליאתורן כחלחלות (במהלך שבוע העיצוב במילאנו). גופרם השיקה מהדורה מיוחדת של כ-50 ספות בוקה מוזהבות- מחווה לספת השפתיים האייקונית שעוצבה בשנות השבעים. חגיגת היובל משיבה לחיים אבטיפוסים שלא זכו לפס ייצור. ספה שעוצבה על ידי המעצב אלסנדרו מאנדיני עבור שער במגזין העיצוב casabella magazine בשנות השמונים, זוכה למהדורה מיוחדת לרגל חגיגות היובל.

כורסה בעיצוב צ'ארלס וריי אימס – ויטרה, הביטאט. הביטאט – ויטרה,
הכורסה שהפכה לסמל גם על מסך הטלוויזיה/הביטאט – ויטרה

חגיגות ה-60 לכורסה המפורסמת בעולם

הכורסה האייקונית של צמד המעצבים צ'ארלס וריי אימס, חוגגת שישים שנה השמה. לכבוד המאורע, חברת הריהוט השוויצרית - ויטרה, השיקה במהדורה מוגבלת את גרסתה לכורסה מדגם לאונג'. עדכון הגרסה של ויטרה החליף את ריפוד העור המסורתי בבד אריג שחור. הכיסא וההדום יצאו כחלק ממהדורה מוגבלת למשך שלושה חודשים עד לתחילת השנה החדשה. ויטרה שמחזיקה בזכויות הייצור של הכורסה המפורסמת מבטיחה שהמהדורה המיוחדת תסומן בתווית אשר מציינת את חגיגות השישים ותשתמש כאסמכתא לשוויה העתידי.

לקריאה נוספת על הכורסה המפורסמת של הזוג אימס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רהיטים עור לכבוד חגיגות ה-90 של פורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות ה-90 של PORRO

מותג הריהוט האיטלקי PORRO בחר לחגוג את תשעים שנותיו בקולקציה חדשה שעוצבה בהשראת ריהוט מאמצע המאה. הקולקציה החדשה שנוצרה בשיתוף פעולה עם הסטודיו הדני לעיצוב, GamFratesi, משלבת בין מלאכת יד דנית מסורתית והפיתוח הקונספטואלי של העיצוב האיטלקי. המותג האיטלקי שמתנהל מהיווסדו כעסק משפחתי מקפיד להשתמש בטכניקות של מלאכות יד מסורתיות לצד טכנולוגיות חדשות. השפה העיצובית של המותג הוותיק באה לידי ביטוי בקווים נקיים ופונקציונליות. הקולקציה החדשה מציגה רהיטים שונים (כיסאות, כורסאות ועוד) בעלי רגלים עשויות מעץ מייפל טבעי. מושב עשוי מעור נמתח על פני המסגרת וניתן להסרה והלבשה מחדש. עוד בקולקציה החגיגית, שולחן העבודה שזכה לכינוי "אספן" ומיועדת ליצירת חלל עבודה בסגנון רטרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully