וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מגינים הסלבס על ילדיהם מפני שיימינג?

3.1.2017 / 8:00

כך שומרת פנינה רוזנבלום על ילדיה, ואיך הצליחו הילדים של רוי בוי להביך אותו בשידור: סקר האינטרנט הגדול שערכה חברת בזק מצא כי ילדים רבים חוו ונחשפו בשנת 2016 לתופעת השיימינג באינטרנט. יצאנו לבדוק מה חושבים הסלבריטאים על התופעה ואיך הם מתמודדים איתה

צילום: עידו שחם

השיימינג כאן והוא רק הולך ומתעצם. מסקר האינטרנט הגדול שערכה חברת בזק עולה כי כשליש מבני הנוער בארץ עברו בעצמם או נחשפו לשיימינג באינטרנט. "זה דור של טלפון", אומרת אשת העסקים פנינה רוזנבלום, "זה מטורף, הגיע הזמן שההורים יחנכו את הילדים לדיאלוג ומשפחה, אין את זה, הם כל היום בטלפון". כשכל היום הראש בסמארטפון, ברור שהסיכוי להיחשף לצדדים הפחות נעימים של הרשתות החברתיות עולה.

ההורים מודעים לבעיה. לפי נתוני הסקר, 64 אחוז מההורים עוקבים אחרי פעילות הילדים שלהם בוואטסאפ כשהם בני שש עד תשע. אחרי בני הנוער (14 עד 17) קשה יותר לעקוב ורק 36 אחוז מההורים עושים זאת.

יצאנו לדבר עם סלבס על התופעה ולראות מה הם חושבים עליה. האם ילדיהם נחשפים אליה גם ומה הם עושים כדי להגן עליה. איך מלכת היופי לשעבר לינור אברג'יל מגוננת על ילדיה, מה שדרנית הרדיו אופירה אסייג עושה כדי לפקח על ילדיה וכיצד הצליחו הילדים של רוי בוי להביך אותו בשידור? צפו.

נוי וינברג בשיתוף בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully