וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו חופשה ביפן, רק ספרו לנו איזה יעד הכי אהבתם השנה

29.11.2017 / 16:09

רגע לפני ש-2018 נכנסת, אתר "למטייל" בשיתוף "וואלה! תיירות" מסכמים שנה של טיולים ובודקים מהו היעד שהכי אהבתם השנה בעולם. ענו על 6 שאלות מהנות וקלות ואולי תוכלו לזכות בחופשה זוגית ביפן!

עץ אדר עומד בשלכת אדומה על רקע הר פוג'י, טוקיו, יפן. ShutterStock
הר פוג'י ביפן. בא לכם לבקר בו בחינם?/ShutterStock

אתר "למטייל" בשיתוף "וואלה! תיירות" מסכמים שנה של טיולים ובודקים מהו היעד שהישראלים הכי אהבו השנה בחו"ל, ומהם הדברים שהופכים לכם את החופשה למושלמת. בואו להשפיע על המצעד, ותוכלו לזכות בחופשה זוגית חלומית ביפן!

ענו על השאלון הקל - ואולי תזכו בחופשה בארץ השמש העולה

זו השנה השלישית ברציפות שאתר "למטייל" בשיתוף וואלה! תיירות יוצאים בפעילות הייחודית, שבה אתם בוחרים את יעד הטיולים המועדף עליהם ועונים על 6 שאלות קצרות, ביניהן: מהו סוג החופשה המושלמת עבורכם, לאן הייתם רוצים שתהיה טיסה ישירה ועדיין אין, מה דעתכם על טרנד הלואו-קוסט שכבש השנה את המדינה ועוד שלוש שאלות אחרות מעניינות.

בין המשתתפים במצעד השנתי, תיערך הגרלה והזוכה המאושר/ת יזכו לטוס לחופשה זוגית מפנקת, הכוללת: זוג כרטיסי טיסה לטוקיו, שהות בת שבעה לילות במלון בטוקיו, וזוג מזוודות איכותיות - הכל מתנת "למטייל".

הפעילות מתחילה היום, 29 בנובמבר 2017 ותימשך שלושה שבועות עד ה-18 בדצמבר. בסיום הפעילות, ב-19 בדצמבר 2017, אתר "למטייל" יעבד את הנתונים ויחשוף את תוצאות דירוג הגולשים והעדפות התייר הישראלי בוואלה! תיירות. באותו היום תיערך גם ההגרלה הגדולה, שתקבע מי יזכה בחופשה הזוגית ביפן.

לדברי ליאור כהן, עורכת המצעד השנתי ב"למטייל": "אנחנו בודקים כל הזמן במערכות האתר באילו יעדים התעניינו מרבית הגולשים, אבל במסגרת סיכומי השנה בעולם התיירות, החלטנו לתת לגולשים את הבמה ולשמוע ישירות מהם מהו היעד שהם הכי אוהבים או רוצים לטוס אליו. בשנת 2017 התרבו מאוד אפשרויות הנסיעה לחו"ל עבור הישראלים. השנה הייתה מלאה בחידושים בתחום, בעיקר סביב הגידול במספר יעדי הטיסה הישירים מישראל והתרחבות נושא הלואו-הקוסט. מעניין יהיה לגלות מה בסופו של דבר הכי עניין את המטייל הישראלי ומהי החופשה המושלמת בעיניו".

על מנת להשתתף במצעד השנתי ולקחת חלק בהגרלת חופשה זוגית ביפן, היכנסו ל"מצעד השנתי".

סיונארה ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully