וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה למדנו מהשטיח האדום? מראה האיפור שלכן ל-2018

21.1.2018 / 8:14

אספנו כמה ממראות האיפור המוצלחים שראינו לאחרונה על הכוכבות האהובות עלינו, לצד מוצרי המפתח הרלוונטיים, כדי שתוכלו לשאוב קצת השראה וכמובן גם ליישם

גל גדות בטקס גלובוס הזהב 2018. GettyImages
גל גדות בטקס גלובוס הזהב 2018/GettyImages

השנה החדשה היא הזדמנות מצוינת להסתכל אחורה ולקבל השראה, והשנה האחרונה הייתה מלאה מראות איפור ייחודיים שהציגו הכוכבות ההוליוודיות הגדולות. מוזיאון המטרופולין, לדוגמה, סיפק לנו כוכבות בלוקים מתקדמים אופנתית בהשראת קום דה גרסון, עם שמלות מלאות בדיטיילים ואיפור יפיפה שנע בין הטרנדי לגותי. בטקס גלובוס הזהב האחרון ראינו כוכבות לבושות שחור שהציגו איפור דרמטי ומפתיע. לקראת השנה החדשה אספנו בשבילך כמה ממראות האיפור הבלתי נשכחים של השנה האחרונה יחד עם מוצרי מפתח, שקיבצנו בעזרתה של שרית מוריץ, מנהלת הקוסמטיקה בסופר פארם ביג שבכרמיאל, כדי שתוכלי לקבל השראה, וכמובן ליישם באירוע הבא שלך.

הוליווד הישנה עם טוויסט: אחד המראות האהובים עלינו הוא זה שגל גדות הציגה ממש לפני כמה ימים בטקס גלובוס הזהב. גדות, לבושה בשחור כתמיכה בתנועת ה-METOO , הגיעה לטקס במראה איפור בסגנון הוליווד הישנה עם עור פנים מושלם, ריסים מודגשים ואודם מבריק בגוון אדום יין של רבלון מסדרת סופר לסטרוס (שניתן להשיג ברשת סופר-פארם במחיר מבצע של 49.90 שקלים עד 23.1.18). אמנית האיפור שאחראית על הלוק של גדות אמרה כי היא רצתה לתת עומק למראה ההוליוודי הקלאסי ולכן בחרה בגוון היין ש"הרגיש יותר מודרני ורענן" לדבריה, לעומת אדום בהיר או לוהט יותר.

אודם רבלון מסדרת סופר לסטרוס. יחצ,
אודם מסדרת סופר לסטרוס של רבלון במחיר מבצע מיוחד של 49.90 שקלים עד 23.1/יחצ

צבעוני: השחקנית והדוגמנית דיאן קרוגר ידועה בתור אחת הנשים שיודעות לזהות טרנדים הרבה לפני שהם הופכים לנחלת הכלל. היא זו שתמיד מפתיעה בלוקים מיוחדים ויוצאי דופן. השמועות אומרות שהיא אחת הכוכבות שאוהבות להתאפר בעצמן לשטיחים אדומים, ואנחנו אמנם לא יודעים אם המראה הייחודי עם הצללית הכחולה היה מעשה ידיה או נעשה בידי מאפר, אבל זה בהחלט מראה שגם את יכולה לשחזר בקלות. הדגישי את העיניים בצללית בכחול בוהק, תוסיפי דרמה עם גבות מודגשות ותשלימי את המראה עם קרם ה-BB של גרלן שייתן לעור כיסוי עדין וקטיפתי.

השחקנית והדוגמנית דיאן קרוגר. GettyImages
מזהה טרנדים לפני כולן. השחקנית והדוגמנית דיאן קרוגר/GettyImages
MADE TO LAST WATERPROOF EYESHADOW פופה. יחצ,
פופה MADE TO LAST WATERPROOF EYESHADOW במחיר 55 שקלים/יחצ
קלרינס קיט גבות. יחצ,
קלרינס קיט גבות, 244 שקלים/יחצ
גרלן קרם BB. יחצ,
גרלן קרם BB במחיר 259 שקלים/יחצ

מוזהב: הדוגמנית כריטי טיגן במראה מוזהב ונשי שגם את יכולה ליצור בקלות בעזרת ערכת הקונטור והשימר של פופה. הערכה תעזור לך להדגיש את עצמות הלחיים ולהאיר את האזורים הגבוהים ויכולה לשמש גם כצללית מוזהבת. השלימי את המראה בגלוס זוהר וכדי ליצור מראה נוצץ במיוחד תטפחי מהשימר גם על השפתיים.

הדוגמנית כריטי טיגן. GettyImages
מראה מוזהב ונשי. הדוגמנית כריסי טיגן/GettyImages
PUPA MADE TO LAST LIP DUO. יחצ,
PUPA MADE TO LAST LIP DUO במחיר 55 שקלים/יחצ
PUPA Strobing Countouring. יחצ,
PUPA Strobing Countouring במחיר 129 שקלים/יחצ

גותי: מראה השפתיים הכהות והדרמטיות בשילוב עם ריסים מודגשים כיכב על כל מסלולי התצוגות בשנה האחרונה ואנחנו הולכות לראות יותר ויותר ממנו השנה. מי שעשתה את זה נכון הייתה לילי קולינס בנשף המטרופולין בניו יורק - האירוע האופנתי הגדול של השנה. קולינס הגיעה במראה דרמטי במיוחד עם שפתיים בצבע בורדו לוהט. גם את יכולה ליצור את המראה, בעזרת השפתון הנכון ומסקרה דרמטית במיוחד.

השחקנית הבריטית לילי קולינס. GettyImages
מראה דרמטי שנראה ממנו יותר השנה. לילי קולינס/GettyImages
PUPA מהדורה מיוחדת. יחצ,
PUPA מהדורה מיוחדת, 69 שקלים/יחצ
לנקום מסקרה מסייה ביג. יחצ,
לנקום מסקרה מסייה ביג, 149 שקלים/יחצ
שאנל מסקרה ווליום 27. יחצ,
שאנל מסקרה וויליום 27/יחצ

בורדו: השחקנית האמריקאית שרה היילנד אוהבת להתנסות באיפור ותמיד מפתיעה אותנו כשהיא מגיעה לאירוע הוליוודי, בין אם זה במראה מטאלי ומתכתי או בשפתיים משוחות בשפתון כתום בוהק. אנחנו אהבנו במיוחד את המראה בו היא הוכיחה לנו שבאיפור אין חוקים ושפתיים כהות לא מחייבות אותך לוותר על איפור עיניים דרמטי. הסוד של היילנד למראה דרמטי שעובד? האיפור נשאר נאמן לצבע אחד בלבד, כך שהמראה שמתקבל הוא הרמוני וזורם.

השחקנית האמריקאית שרה היילנד. GettyImages
מוכיחה שבאיפור אין חוקים. השחקנית האמריקאית שרה היילנד/GettyImages
בורזואה. יחצ,
בורזואה, 65 שקלים/יחצ

הקלאסיקה ההליוודית: דוגמנית העל הבריטית קארה דלווין ידועה ככוכבת בלתי צפויה על השטיח האדום, היא משלבת בין סגנון סטריט זרוק ללוק גראנג'י מחוספס, אך לא מפחדת גם ממראה זוהר והוליוודי. להקרנת הסרט בכיכובה הגיעה דלווין בחליפה גברית, עם ענק יהלומים ייחודי וגדול מהחיים ואיפור הוליוודי קלאסי שמשלב בין עיניים מודגשות באייליינר חתולי, שפתיים אדומות ועור פנים בגימור מאט. מראה איפור שמחמיא לכולן ומתאים לכל אירוע.

דוגמנית העל הבריטית קארה דלווין. GettyImages
מראה קלאסי שמחמיא לכולן ומתאים לכל אירוע. דוגמנית העל הבריטית קארה דלווין/GettyImages
לוריאל פריז אייליינר. יחצ,
לוריאל פריז אייליינר, 57 שקלים/יחצ
ליפסטיק אסתי לאודר. יחצ,
אסתי לאודר, 135 שקלים/יחצ
רבלון קולורסטיי פודרה. יחצ,
רבלון קולורסטיי פודרה, 99.90 שקלים/יחצ

המתוחכם: אמילי רטקאווסקי היפיפייה מגיעה לרוב השטיחים האדומים במראה מעושן, שזוף וסקסי. בדיוק בגלל זה אחד המראות שהכי אהבנו בשנה האחרונה היה בגאלת מוזיאון המטרופוליטן, עם לוק ייחודי של אייליינר עדין בצבע כחול בשילוב עם איפור מוזהב וזוהר. מראה שמשלב בין הטרנדי למעודן וכזה שיתאים במיוחד למי שאוהבת להתנסות בסגנונות איפור חדשים.

אמילי רטקאווסקי. GettyImages
מראה שמשלב בין הטרנדי למעודן. אמילי רטקאווסקי/GettyImages
ג'ייד אייליינר. יחצ,
ג'ייד אייליינר 39.90 שקלים/יחצ
ג'ייד CRYSTL LIGHTS GLOSS. יחצ,
ג'ייד CRYSTL LIGHTS GLOSS במחיר 59.90 שקלים/יחצ
מייבלין. יחצ,
מייבלין, 20 שקלים/יחצ

סקסי: דרך נוספת להדגיש את השפתיים היא לקחת דוגמה מהשחקנית מרגו רובי, עם עור מושלם ומראה מלאכי שנוצר בזכות הדגשת העיניים בעזרת עיפרון בצבע קרם בתוך העין. לוק מושלם לימים חורפיים וקרירים, אחרי שהשיזוף שלך הספיק לדהות.

השחקנית מרגו רובי. GettyImages
לוק מושלם לימים חורפיים וקרירים. מרגו רובי/GettyImages
מקס פקטור. יחצ,
מקס פקטור 99 שקלים/יחצ
פופה עיפרון עיניים. יחצ,
פופה עיפרון עיניים, 3 שקלים/יחצ
לוריאל פריז ליפ פיינט. יחצ,
לוריאל פריז ליפ פיינט, 45 שקלים/יחצ
ג'ני דנסון בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully