וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינוקים של 2017: כך תכינו את הקפה של הבוקר

11.1.2017 / 11:36

רוצים לאבזר את המטבח בשנה הקרובה במכשירים שיהפכו לכם את היום למפנק יותר? אספנו בשבילכם את כל מה שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם קונים את מכונת הקפה הבאה שלכם

הכנת הקפה במכונת אספרסו. Firma V, ShutterStock
הכנת הקפה במכונת אספרסו/ShutterStock, Firma V

מאז הומצא הקפה, אי שם באמצע המאה ה-15 על פי האגדה, פוקחים אנשים את עיניהם בבוקר בקושי רב וישר מגששים לעבר הכוס שתעיר אותם. או חוזרים הביתה עם כאב ראש אחרי יום עבודה קשוח וצריכים איזו מנת אספרסו כדי להיכנס לעניינים שוב. אלא שאם בעבר היינו צריכים להסתבך עם כל מיני הכנות ולמצוא קפה שיהיה טעים, לא חזק מדי ולא חלש מדי ושיהיה מוכן כמו שכתוב בספר, הרי שכיום, בזכות מכונות הקפה הביתיות, המצב הרבה יותר "ידידותי למשתמש". וכיוון שחלק גדול מאתנו מצטייד בשנים האחרונות במכונות הקפה המשובחות הללו, שרק הולכות ומשתכללות, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם, אלה שעוד לא שמו את ידם על אחת או אלה שרוצים לשדרג את המכונה שיש להם, על מנת לקנות את הטוב ביותר.

1) שהמכונה תהיה נוחה למשתמש

מכירים את הרגע הזה בו אתם מקבלים טלוויזיה גדולה וחדשה או טלפון סלולארי שרק יצא לשוק, כולכם נרגשים ואז פתאום מבינים שאין לכם מושג מה הכפתורים המשונים האלה עושים? גם במכונות קפה אין סיבה להסתבך. חפשו את המכונות בהן רוב העבודה כבר נעשתה עבורכם וכל מה שעליכם לעשות או ללחוץ על כמה כפתורים פשוטים. הטענה קלה, הדלקה קלה, טיפול נוח בהגדרות שיתאימו לכם, חלקים שניתנים לשטיפה במדיח כלים, כל אלה יהפכו את חוויית המשתמש להרבה יותר נחמדה עבורכם.

2) מהירות הכנה

זוכרים את אותו רגע בו אתם חייבים את הקפה שלכם, בבוקר, בצהריים או אחרי יום עבודה ארוך? אתם לא רוצים לחכות לו רבע שעה. אפילו לא חמש דקות. המכונה שאתם קונים צריכה לתקתק עבודה וזמן הקצפה ראוי לא צריך להיות יותר מדקה או דקה וחצי. מומלץ לחפש מכונת קפה עם מקציף חלב אינטגרלי, שעושה עבורכם את כל העבודה בלחיצת כפתור אחת פשוטה. מעבר לזה, גם הקפה צריך לזרום די מהר, אחרי שכל העסק מוכן לפעולה. אנחנו אוהבים את המוצרים שלנו מוכנים לשימוש בכל רגע והדבר נכון מאוד גם למכונת הקפה הביתית שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3) שהמכונה תהיה מתכווננת

חלקנו אוהבים "הפוך קטן", אחרים שותים רק "הפוך גדול", לאלה יש את הספל הזה שהם אוהבים ואלה לא יסכימו לשתות מספל שלא נראה בדיוק כמו שהם רגילים אליו מבית הקפה החביב עליהם. לכן, חשוב שהמכונה שלנו תדע "לזוז". שניתן יהיה להגדיר את גובה המדף עליו ניצב הספל הנבחר על ידינו. אם קניתם מכונה שמותאמת רק לספלים גבוהים, הקפה יצנח מגבוה מדי לכוס קטנה ויוביל גם להתזה לצדדים וגם לקפה פחות טעים. אם בחרתם מכונה שמותאמת רק לספלים קטנים ואתם רוצים קפה גדול, ובכן... אתם בבעיה. לכן, שימו לב שהמכונה שלכם עושה בדיוק את מה שאתם אוהבים.

קפה מוזיקה. ShutterStock
כדאי שהמכונה תתאים לכל הספלים/ShutterStock

4) מחיר הגון

כמו לכל מוצר אחר, גם למכונת קפה יש טוב, ויותר טוב. בשל כך, אתם צריכים לעשות בדיקת מחירים ולראות מה מתאים לכם וכמובן, מה תקבלו בסכום המתאים לכם. אבל מעבר לעובדה שיש מציאות ודילים טובים, בל נשכח שאנחנו מדברים כאן על השקעה לטווח ארוך ולשימוש יומיומי. בכל מקרה, היום אפשר למצוא מוצר מאוד איכותי, בלי להוציא מהכיס סכומים גבוהים מדי.

5) מספיק מקום למים וחלב

ארגנתם אחלה מסיבת יום הולדת לילד/בת/בן הזוג. איזה כיף. הבית מלא, כולם שבעו, אכלו קינוח ומתים לאיזה אספרסו טוב מהמכונה המגניבה שלכם. אלא שאם האורח הראשון יקבל את הכוס שלו והאורח האחרון ישתה רק שעה וחצי אחריו, לא עשינו כלום. לכן, מומלץ לוודא שלמכונה יש מספיק מקום הן למים והן לחלב. כמה זה מספיק? תלוי בכמות האנשים להם אתם בדרך כלל מכינים קפה ביתי. תכולת מים של חצי ליטר, פחות או יותר, היא נקודת התחלה טובה. לגבי החלב, שם כדאי לחפש משהו באזור ה-150 מ"ל ומעלה, לכיוון ה-200. בדקו על הדרך גם שכד החלב עונה על הדרישות הנכונות. מה שמוביל אותנו לטיפ הבא.

6) ניקיון נוח

סיימתם את השימוש במכונה ועכשיו צריך לנקות. חפשו את המכונות בהן כל חלק נשלף בקלות ולא פחות חשוב, בנוי מראש כך שניתן יהיה לנקות אותו בלי להסתבך יותר מדי. מכונות שאפשר לשים את החלקים שלהן במדיח הכלים הן נעימות למשתמש ולא יגרמו לכם כאב ראש מיותר (הרגע שתינו קפה, לא חבל?).

7) עיצוב מרשים

בסופו של יום, המכונה ניצבת על השיש שלנו, באמצע המטבח עליו עמלנו כל כך. אל תתפשרו בנוגע לעיצוב. זו חזות הבית שלכם, זה חלק מהאופי שלכם. צבע, צורה, אתם רוצים מכונה שתמשוך את העין, שלכם ושל האורחים שלכם.

8) הקפסולות

מכונה טובה זה חשוב, אבל מה תעשו איתה בלי הקפסולות? ואם כבר השקעתם, חפשו קפסולות טובות, כאלה שיבטיחו לכם קפה טעים, איכותי ומענג. אל תתפשרו, שתו קפסולות עם חותמת איכות וכמובן, תיהנו מהמגוון. אפשר למצוא שלל טעמים ועוצמות, שיתאימו לכל מי שמשתמש במכונה. ועוד משהו קטן: רכישת הקפסולות צריכה להיות זמינה וקלה, לכן יש לקחת בחשבון את פריסת החנויות בהן ניתן להשיג את הקפסולות, כדי שהחוויה הזו באמת תהיה מושלמת.

וואלה! NEWS בשיתוף Yellow

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully