וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: החגיגות הגדולות של המפורסמים

20.11.2018 / 0:01

רגע לפני שיוצאים לחגיגות ההקפות המסורתיות של חג הסוכות, קבלו את המפורסמים שהרימו את החגיגות הכי גדולות בישראל בשנה האחרונה. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם החתונה המדוברת של הכדורגלן סרג'י רוברטו והדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ'. אז נכון, אולי לא היו יותר מדי אורחים מפורסמים, אבל היי, מתי בפעם האחרונה ראיתם את שלומית מלכה רוקדת על אותה רחבה לצד בר רפאלי בזמן ששתיהן מתחככות בכדורגלנים מפורסמים מברצלונה.

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו. יחצ,
חמודים. קורל וסרג'י/יחצ

נעבור למקום הרביעי, שם נמצאת עוד חתונה, הפעם של נסיכת הזמר הים תיכוני, עדן בן זקן שנישאה לבחיר ליבה, שוקי ביטון. אז מלבד הופעה של משה פרץ ואוכל מידי השף אסף גרניט, אפשר היה לראות באולם שלל מפורסמים כמו עומר אדם, טום באום, מושיק גלאמין, סאבלימינל ודודו אהרון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עדן בן זקן. רפי דלויה
מלכת השושנים. עדן ושוקי/רפי דלויה

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מיכל הקטנה או יותר נכון התאומים של מיכל שקיבלו חגיגה שכנראה לא יזכרו לעולם אבל לשם כך היו במקום עשרות צלמים שתיעדו כל רגע. זאת כמובן, בנוסף לקיר הפרחים הענק שהיה בכניסה עם השמות של השניים, הופעות של סטטיק ובן אל ולהקת אתניקס ולא מעט מפורסמים שהגיעו לשמוח בשמחת התאומים כמו: פנינה רוזנבלום, אירית רחמים, נטלי דדון, אורנה דץ ואלי יצפאן.

מיכל הקטנה, ניר ויצמן. רפי דלויה
מה יהיה בבר מצווה? מיכל וניר/רפי דלויה

אל המקום השני והמכובד מגיעה כמובן בת המצווה של אלין לוי - אולי הילדה הכי מיוחסת בתעשיית הבידור. בכל זאת, שאבא שלך הוא אייל גולן ואמא שלך היא אילנית לוי, אין מנוס מחגיגה מטורפת בהפקת אירית רחמים שכללה הופעות של נועה קירל, סטפן וסטטיק ובן אל שהקפיצו באוויר אורחים כמו: גלית גוטמן, משה פרץ, מיקי בוגנים ואפילו, שימו לב, רוסלנה רודינה.

סטפן. ניר פקין
מרימים! אלין, אייל וסטפן/ניר פקין

הגענו למקום הראשון והמכובד ונראה שלחגיגה הזו אין מתחרים כי כשאחת הנשים הכי מעושרות בארץ, ניקול ראידמן, חוגגת יום הולדת ובאותה הזדמנות מקבלת הצעת נישואין רק החתונה שלה יכולה לגבור על האירוע המטורף שכלל הופעות של שרית חדד, דנה אינטרנשיונל ופיליפ קירקורוב שהוטס במיוחד לארץ. אה כן, ואי אפשר לשכוח את האורחים הרבים כמו חנה לסלאו, שירי מימון, מרינה קבישר ואפילו הגברת הראשונה שרה נתניהו שקפצה להגיד מזל טוב אחרי חצות.

מיכאל צ'רנוי, ניקול ראידמן. ניר פקין
מאורסת! ניקול ומיכאל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully