וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-31.12 תוכלו לזכות במכונית: השתתפו בספיישל קוויקס לסוף השנה

27.12.2018 / 14:02

אפליקציית הטריוויה של ישראל סוגרת את 2018 עם פרס מטורף שטרם חולק כמותו במשחק: מכונית ניסן מיקרה ופרסים כספיים נוספים. הורידו את האפליקציה, ענו על השאלות ביום שני, 31.12, בשעה 20:00 ואולי תפתחו את 2019 עם מפתחות לרכב ביד

אולפן וואלה! NEWS

2018 אוטוטו מסתיימת וגם היא, כקודמותיה, הייתה עמוסה באירועים דרמטיים והיסטוריים וגם כאלה שעשו קצת באזז לפני ששכחנו אותם. כדי להפוך את השנה לבלתי נשכחת, הכנו לכם ספיישל קוויקס, אפליקציית הלייב טריוויה של ישראל, כשביום שני 31.12 תוכלו לזכות במגוון פרסים כספיים, כשהפרס הראשון הוא מכונית ניסן מיקרה. הרכב מליסינג יד ראשונה 0 ק"מ והוא יימסר לזוכה באחד מסניפי קל אוטו.

איך זוכים?

מורידים את אפליקציית קוויקס ב-Appstore וב-Google Play, משחקים בקוויקס ב-31.12 בשעה 20:00 עונים על שאלות טריוויה, צוברים נקודות ויכולים לזכות בפרסים.

קוויקס הוא משחק טריוויה שפותח על וואלה! NEWS ורשת. זהו השעשועון הסלולרי הראשון בישראל המשוחק בשידור חי, ובו הגולשים יכולים לזכות בכסף מידי - בכל יום. הזוכים, יקבלו את הכסף באמצעות אפליקציית ביט של בנק הפועלים.

קוויקס, בהנחיית השחקנית והקומיקאית מרב פלדמן והשחקנים גל אמיתי וגל סרי, בנוי על 10 שאלות בזמן מוגבל, בדרגות קושי עולות, כאשר בכל שאלה הגולש צובר נקודות וזוכה בפרסים.

הורידו את אפליקציית קוויקס, שחקו ואולי תזכו

  • עוד באותו נושא:
  • קוויקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully